سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی کشور از تمدید این نمایشگاه تا 25 تیرماه خبر داد.

نمایشگاه مجسمه

به گزارش همشهری آنلاین، سید علیرضا حسینی؛ مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی که دبیری شورای سیاستگذاری نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی کشور را نیز برعهده دارد، درباره تمدید این اکسپو توضیح داد: روز گذشته پیرامون موضوع خرید نهادهای دولتی از اکسپو 91 با رییس جمهوری صحبت و ضمن تشکر از برخی دستگاه‌ها، نگرانی خود را از فرارسیدن روزهای پایانی مهلت انجام این خرید، برگشت بودجه اختصاص یافته به آثار هنری به مجلس و اینکه این رقم به اشتباه مصرف نشود، ابراز کردم.

وی ادامه داد: رییس جمهور اظهار داشت این موضوع از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین جلسه هیئت دولت مطرح شود تا خود نیز پیگیری و از آن پشتیبانی کنند و دیگر دستگاه‌های دولتی به صورت جدی وارد میدان شوند.

حسینی با اعلام خبر تمدید نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی تا 25 تیرماه، گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم تصمیم نهایی این شد اکسپو را تا 25 تیرماه تمدید و این فرصت را ایجاد کنیم تا با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی مهلت دستگاه‌های دولتی برای خرید از اکسپو، این اقدام به فرجام برسد.

به گفته دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی کشور، تاکنون از بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان نوسازی مدارس، وزارت بهداشت، استانداری مازندران، سازمان زندان‌ها، وزارت نیرو و غیره، برخی از این نمایشگاه خرید و برخی دیگر نیز در حال انتخاب آثار هستند.

نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی کشور (اکسپو 91) از سوی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت برگزار شده‌است و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 176133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز