همشهری‌آنلاین: رئیس شورای شهر تهران گفت: زمانی خسارت خطوط آبگرفته مترو را صد میلیارد تومان عنوان می‌کردند اما حالا که زمان پرداخت بیمه شده رقم‌ به دو میلیارد و چهار میلیارد رسیده است.

مهدی چمران با اشاره به اختلاف نظرهایی که میان شرکت بیمه و مدیریت شهری در خصوص میزان پرداخت خسارت خطوط آبگرفته مطرح است گفت: زمانی برآورد خسارت‌ها به خطوط آبگرفته را بیش از صد میلیارد عنوان می‌کردند و معتقد بودند این ایستگاه‌ها آسیب زیاد دیده است اما در حال حاضر رقم متفاوتی مانند 4 و یا 8 میلیارد شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: بیمه ادعا می‌کند شهرداری حق بیمه خود را دیر پرداخت کرده است از سویی مترو اعلام می‌کند این رقم به موقع پرداخت شده است اما به دلیل آن که شورا به این مسائل ورود پیدا نکرده است نمی‌توان قضاوت دقیقی کرد اما باید منتظر ماند تا نتیجه پرداخت حق بیمه مترو مشخص شود در صورتی که این مشکل ادامه پیدا کند شورا نیز به این موضوع ورود پیدا می‌کند.

هفته گذشته در پی تاخیر شرکت بیمه در خصوص خسارت ایستگاه‌های آب گرفته خط 4، مدیر عامل شرکت بهره برداری اسناد خود را در رابطه با قرار داد بیمه منتشر کرد و تهدید کرد اگر شرکت بیمه از پرداخت تعهدات خود سرباز زد به مراجع قضایی شکایت می‌کند.

کد خبر 175550
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز