گروه حوادث: بر اثر برخورد مینی بوس دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه کاظم آباد کرمان با یک دستگاه تریلر، حداقل 5 نفر کشته و 17 نفر مجروح شدند.

این مینی بوس در حال انتقال 30 دانش‌آموز سال اول دبیرستان به نمایشگاه کتابی در چترود بود.

صبح پنج‌شنبه گذشته زمانی که یک دستگاه مینی بوس مسافربری در حال انتقال 30 دانش‌آموز دبیرستان کوثر روستای کاظم آباد به  نمایشگاه کتابی در چترود در 7 کیلومتری این روستا بود، ناگهان با یک دستگاه تریلر تصادف کرد که بر اثر آن 4 نفر از دانش آموزان به همراه معلم شیمی دبیرستان در دم جان باختند. 

در پی این تصادف مرگبار با حضور ماموران اورژانس ، قربانیان و مجروحان حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان انتقال یافتند.

به گفته یکی از مسؤولان بیمارستان شهید باهنر کرمان پس از انتقال مجروحان به این بیمارستان، تلاش پزشکان برای مداوای آنها آغاز شد و در حالی که بیشتر مجروحان به صورت سرپایی مداوا شده بودند 7 نفر از آنها که مصدومیت بیشتری داشتند در بیمارستان بستری شدند. 

یکی از مجروحان این تصادف مرگبار که در بیمارستان بستری بود در توضیح ماجرا به همشهری گفت: صبح پنج‌شنبه قرار بود معلم شیمی از ما امتحان بگیرد اما وقتی به دبیرستان رفتیم به ما اعلام شد امتحان به هفته بعد موکول شده و قرار است به نمایشگاه کتاب و از آنجا به آزمایشگاه شیمی در چترود برویم.

به این ترتیب همه دانش آموزان کلاس به جز 4 نفر که آن روز غایب بودند سوار مینی بوس شدیم و در حالی که فضای مینی بوس بسیار محدود بود بر روی صندلی‌های 2 نفره، 3 نفری و بر روی صندلی‌های یک نفره به صورت 2 نفره نشستیم و همراه معلم شیمی راهی چتر‌ود شدیم.

وی ادامه داد: ساعت حدود 8 و 15 دقیقه صبح بود که مینی بوس به راه افتاد و 20 دقیقه بعد در حالی که من و دوستم با هم حرف می‌زدیم ناگهان احساس کردم ضربه شدیدی به مینی بوس خورد و دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی چشمانم را باز کردم خودم را روی برانکارد دیدم که در راهروی بیمارستان در حال انتقال به بخش جراحی بودم.

یکی دیگر از مجروحان نیز گفت: وقتی مینی‌بوس در جاده در حرکت بود می‌خواست وارد خط سبقت شود که ناگهان متوجه شد یک تریلر از روبه‌رو می‌آید و بلافاصله خواست به مسیر خودش برگردد که با تریلر برخورد کرد و بعد از آن دیگر چیزی نفهمیدم .

کد خبر 17493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز