گروه شهری: برج میلاد تهران از عید مبعث تا ولادت امام‌حسین(ع) میزبان 63کشور مسلمان به مناسبت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم در مجموعه برج میلاد، مؤذنین خارجی شرکت‌کننده در این مسابقات در سازه رأس برج حضور یافته و در مأذنه ایران اسلامی، آوای ملکوتی اذان سر دادند. فرزاد هوشیار گفت: اذان هر یک از این مؤذنین به‌صورت تصویری در ایام‌ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش خواهد شد. وی اظهار کرد: مرکز همایش‌های برج میلاد در طول برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم به‌صورت رایگان در اختیار سازمان حج و اوقاف، (برگزار‌کننده مسابقات)، قرار داده شد.

همچنین بیش از 40دستگاه اتوبوس به‌صورت رایگان شهروندان علاقه‌مند را از مراکز مذهبی و مساجد به سالن همایش‌های برج میلاد (محل برگزاری مسابقات) منتقل کردند.

وی با بیان اینکه امکان بازدید رایگان 1200شرکت‌کننده در این مسابقات از برج میلاد نیز فراهم شد خاطرنشان ساخت: بیش‌از  50 تابلو در قالب لمپوست بنر و بیلبورد در فضای 63هکتاری برج میلاد، تبلیغات و اطلاع‌رسانی درخصوص این مسابقات را انجام دادند.

همچنین محمدجواد شوشتری مدیرعامل سازمان زیبا‌سازی‌ شهر تهران نیز درباره فعالیت‌های تبلیغی انجام شده در سطح شهر گفت: بیش از 50 فضای تبلیغی و اطلاع‌رسانی نیز از فرودگاه مهرآباد تا هتل محل استقرار شرکت‌کنندگان و مجموعه برج میلاد به‌صورت متمرکز در سطح شهر نصب شدند.

وی افزود: تبلیغات بسیاری در تهران به مسابقات قرآن کریم اختصاص یافت.

کد خبر 174912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز