همشهری آنلاین: "اکنون هنر ایرانی" نام جشنواره‌ای است که از 3 تا 10 تیر در پاریس برگزار خواهد شد.

جشنواره هنری

به گزارش ایلنا، این جشنواره که توسط موسسه "فرانس آرت آرنا" در پاریس برگزار می‌شود، شامل تمام رشته‌های هنری(هنرهای تجسمی، نمایشی، موسیقی، رقص، تئاتر، طراحی و فیلمسازی) خواهد بود و در کنار این فستیوال جلساتی با حضور هنرمندان و متخصصین هنری نیز برگزار می‌شود.

جشنواره "اکنون هنر ایرانی" با هدف معرفی هنر معاصر ایرانی و تنوع آن و همچنین بازگویی تاریخ، فرهنگ و هنر ایران به کشورهای اروپایی در شهر پاریس برگزار می‌شود.

در این جشنواره آثار بیش از 25 هنرمندان ایرانی از جمله باربد گلشیری، ندا رضوی پور، آزاده اخلاقی، صبا علیزاده، آرش حنایی، آرش فایض، شادی قدیریان،شیرین نشاط، نادر محمدیون، بهار سبزواری،حسام رحمانیان،شهرام کریمی، شجاع آذری، رویا اخوان، شیوا احمدی، امیر برادران و امیر موبد آثار سینمایی، عکاسی و چیدمان و احمد یحیی‌زاده نیز هنر موسیقی خود را به نمایش گذاشته خواهند شد.

در کنار این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود تا برای هنرمندان فرصتی جهت گرد هم آوردن نقاط مختلف به وجود آید.

موسسه "آرت آرنا" در سال 2007 توسط بخش خصوصی برای نمایش آثار هنرهای نمایشی و ابتکاری برای ارائه فرهنگ و هنر جوامع تاسیس شد.

هدف این موسسه ارائه هنر از دیدگاه چند فرهنگی است که از طریق هنرهای مختلف ارائه می‌شود.

جشنواره "اکنون هنر ایرانی" در شهر سیته مرکز هنرهای شهر پاریس از 23 ژوئن (3 تیرماه ) افتتاح خواهد شد و قرار است تا 30 ژوئن 2012 (10 تیرماه) به مدت 7 روز برگزار شود.

 

کد خبر 174860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز