معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری استان فارس با حضور بخش خصوصی، سفرا و کشورهای خارجی از 14 تا 17 تیرماه خبر داد و گفت:

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با هدف گردهمایی فعالان بخش خصوصی و دولتی، سفرا و نمایندگان کشورهای صاحب مقام در صنعت گردشگری و به‌دنبال آن ارتقای سطح دانش و آشنایی با ظرفیت‌های مساعد این حوزه برپا می‌شود. منوچهر جهانیان در جمع خبرنگاران، ویژگی متمایز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فارس را حضور پررنگ بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: خطوط هوایی داخلی و خارجی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی، مؤسسات آموزشی، بیمارستان‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت، نشریات تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری از جمله فعالان بخش خصوصی حاضر در این نمایشگاه هستند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به کارگاه‌های تخصصی و سمینارهای آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، گفت: کارگاه‌های آموزشی تحت عناوین آیین تشریفات و اصول شرکت در نمایشگاه‌ها، مدیریت ارتباط با مشتری در خدمت گردشگری و کارگاه آموزشی ویژه فعالان گردشگری با حضور معاون اجرایی سازمان جهانی جهانگردی و رئیس کمیسیون جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه در UNWTO برگزار می‌شود.

جهانیان با بیان اینکه تاکنون 9 کشور به‌منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فارس اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: ترکیه، مالزی، تایلند، عمان، کنیا، افغانستان، قبرس و اوکراین از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه به شمار می‌آیند. جهانیان با اشاره به اینکه 4500 متر غرفه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شیراز برای برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته است، افزود: در حاشیه غرفه‌های برپا شده، نمایشگاه صنایع‌دستی و نیز برنامه‌هایی چون تور آشناسازی ویژه سفرا به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 174681
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز