همشهری آنلاین: نمایش عروسکی "خداحافظ راکن پیر" به کارگردانی فهیمه و سیما میرزا حسینی با استقبال مخاطبان، هر صبح دو اجرا ویژه مهدها و مراکز انجام می‌دهد.

نمایش کودک

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش که در مرکر تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است علاوه بر اجرای عادی خود در ساعت 19 هر صبح ویژه مهدها و مراکز فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

شماره‌های 09199377965 و 88980721 برای رزرو اجرا و پیش فروش بلیط فعال است.

"خداحافظ راکون پیر" براساس داستانی از کلر ژوبرت با همین نام نوشته شده که در آن، هفتمین جوجه طوطی دوست ندارد به دنیا بیاید و راکون پیر برای او از زیبایی‌های دنیا می‌گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی‌اش خارج شده و متولد می‌شود اما همانطور که روزها می‌گذرد و جوجه بزرگتر می‌شود راکون پیر هم پیر و پیرتر می‌شود تا اینکه یک روز ... .

گروه درخت سیب با بهره‌گیری از طراحی صحنه ویژه و چند وجهی که در آن انواع عروسک‌های تاپتیبل و سایه به کار گرفته شده‌اند دنیایی شگفت انگیز و بسیار شاد برای کودکان خلق کرده‌اند که در روزهای گذشته با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده و بنا به درخواست مخاطبان هر صبح دو اجرای ویژه انجام می‌دهد.

آهنگسازی این نمایش را سعیده میرزا حسینی و طراحی و ساخت عروسک‌های آن را سیما و سمانه میرزاحسینی بر عهده دارند.

علی تابع امام نیز طراحی و ساخت دکور آن را انجام داده است.

نمایش "خداحافظ راکون پیر" در ساعت 19 و صبح‌ها هر روز غیر از شنبه‌ها، در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان عموم مخاطبان خواهد بود.

 

کد خبر 174435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز