همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اعلام جمع‌آوری بیش از شش‌هزار بارکد کالای خارجی از فروشگاه‌های شهروند، تاکید کرد: هیچ کالای خارجی جدیدی برای عرضه در این فروشگاه‌ها پذیرش نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، قدرت گودرزی با اشاره به اینکه روند توقف عرضه کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی در فروشگاههای شهروند همچنان ادامه دارد، افزود: عرضه بخشی از کالاهای خارجی طی توافق با تامین‌کنندگان متوقف شده است.

وی ادامه داد: به تامین‌کنندگانی که پیش از این کالاهای خارجی را برای فروشگاه‌های شهروند تامین می‌کردند، توصیه شده که کالاهای باکیفیت داخلی را جایگزین کرده و روند همکاری خود با ما را ادامه دهند.

گودرزی با اشاره به اینکه اغلب کالاهای خارجی عرضه شده در شهروند، شامل اقلام ریز غیرخوراکی، لوازم پلاستیکی، پوشاک و مواردی از این قبیل است، اظهار داشت: با توجه به مدت‌زمان قراردادهای منعقد شده با برخی تامین‌کنندگان، نمی‌توان ادعا کرد که عرضه کل کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهروند متوقف خواهد شد، چراکه شهروند در قبال قراردادهای منعقد شده تعهد دارد و ناچار تا سررسید قراردادها، باید به این تعهدات پایبند باشد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اینکه با توقف عرضه محصولات خارجی، میزان فروش در برخی شعب شهروند به یک‌سوم کاهش یافته است، گفت: شرکت شهروند برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با عنایت به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، مسئله کاهش فروش را پذیرفته است.

گودرزی گفت: در حال حاضر 85 درصد فروش فروشگاه‌های شهروند، تولید داخلی است و با جایگزین کردن کالاهای با کیفیت داخلی به جای محصولات خارجی، این میزان قابل افزایش است.

کد خبر 173554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز