معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران از آغاز جشنواره منطقه‌ای تفریحات ورزشی از اول تیر خبرداد و افزود: این جشنواره به‌صورت متمرکز نیز از 6شهریور به‌مدت 15 روز در بوستان قائم برگزار می‌شود.

ولی آذرنوش در این رابطه افزود: جشنواره تفریحات ورزشی امسال در مرحله اول به‌صورت منطقه‌ای به‌مدت یک ماه با رویکرد تفریحی -ورزشی، فرهنگی و آموزشی در تمام مناطق 22گانه تهران برگزار می‌شود. معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: این برنامه از ابتدای تابستان و اول تیر آغاز و هر هفته در 6 تا 7 بوستان بزرگ شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره شهروندان می‌توانند در 30رشته ورزشی - تفریحی به‌صورت رایگان به فعالیت بپردازند و اوقات مفرح و خوشی را به همراه خانواده خود در جشنواره داشته باشند. به گفته آذرنوش، ارائه مشاوره‌های سلامت و ویزیت رایگان شهروندان، آموزش‌های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی به کودکان، مشاوره‌های مذهبی و پاسخگویی به شبهات و برگزاری جشن در ایام شعبانیه، از دیگر برنامه‌های این جشنواره در سطح مناطق است.

وی اظهار کرد: در این جشنواره برای همه گروه‌های سنی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است. همچنین در این برنامه مسابقات بومی و محلی برگزار می‌شود.آذرنوش گفت: این جشنواره در هفته اول و از یک تا 7 تیر در مناطق یک، 13، 6، 21 و 18 برگزار می‌شود. در هفته دوم نیز از 8 تا 14 تیر مناطق 3، 8، 11، 14، 15، 20 و 22 میزبان جشنواره تفریحات خواهند بود.
وی افزود: جشنواره تفریحات در هفته سوم از 14 تا 21 تیر در مناطق 19، 12، 17، 9 و 5 برگزار می‌شود.این جشنواره در هفته پایانی نیز از 22 تا 28 تیر در مناطق 7، 2، 10و 16 برگزار خواهد شد.

معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: پنجمین دوره جشنواره تفریحات ورزشی نیز به‌صورت متمرکز 6شهریور به‌مدت 15 روز در بوستان قائم برگزار می‌شود.

کد خبر 173232
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز