چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

گروه حوادث: مرد آمریکایی که در جریان سرقتی خونین 4‌خواهرزاده 2 تا 5‌ساله خود را به قتل رسانده بود، 22‌سال بعد از جنایت اعدام شد.

اعدام این مرد در حالی صورت گرفت که مادران قربانیان مدعی بودند برادرشان را بخشیده‌اند و خواستار توقف اجرای حکم هستند.به گزارش رویترز، 22‌سال پیش مرد جوانی به نام هنری کورتیس زمانی که قصد سرقت از خانه مادرش را داشت، دست به جنایتی هولناک زد.

او برای اینکه ردی از خودش باقی نگذارد، 4 خواهر‌زاده 2 تا 5 ساله‌اش را که در خانه حضور داشتند به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از سرقت از خانه گریخت. خانواده هنری وقتی در جریان ماجرا قرار گرفتند که کار از کار گذشته بود و در جریان سرقت خونین مرد جوان، 3 نفر از خواهرزاده‌های خردسال او کشته شده بودند و دیگری نیز به‌شدت مجروح شده بود.

کودک مجروح به بیمارستان انتقال یافت و همزمان مأموران پلیس تحقیقات درخصوص جنایت را آغاز کردند و طولی نکشید که آنها متوجه شدند سرقت خونین از سوی یکی از اعضای خانواده به نام هنری صورت گرفته است. مرد جوان دستگیر شد و بعد از اعتراف به سرقت به زندان افتاد. این در حالی بود که یکی از خواهرزاده‌های او که در این حادثه به‌شدت مجروح شده بود قطع نخاع شد و چند سال بعد جانش را از دست داد.

در این مدت جوان جنایتکار چندبار محاکمه شد و سرانجام قضات دادگاه رأی به اعدام او دادند. حکمی که خانواده هنری مخالف آن بودند. چرا که به گفته مادر 2 نفر از قربانیان «سال‌ها از این جنایت گذشته و من و خواهرم و تمامی اعضای خانواده، ماجرای قتل فرزندانمان را فراموش کرده‌ایم.

ما برادرمان هنری را دوست داریم و مرگ او فقط باعث می‌شود که غصه‌های ما بیشتر شود». به‌رغم درخواست لغو مجازات مرد جنایتکار از سوی خانواده قربانیان، بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی مرد جنایتکار به روش تزریق سم اعدام شد. از آغاز سال‌جاری تاکنون وی چهارمین نفر در ایالت می‌سی‌سی‌پی و نوزدهمین نفر در آمریکا است که اعدام می‌شود. همچنین قرار است یک قاتل دیگر در این ایالت در 12‌ژوئن اعدام شود.

کد خبر 173216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز