همشهری‌آنلاین: کتاب «چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی» نوشته جودی لنون و با ترجمه مینو میرزایی از سوی انتشارات آبی روانه بازار نشر شده است.

 به گزارش همشهری‌آنلاین این کتاب در شش بخش تنظیم و تدوین شده است در این کتاب 15 صاحبنظر تبلیغات خدمات عمومی به بیان یافته‌های خود درباره این عرصه نوین تبلیغات پرداخته و با معرفی ظرفیت گسترده آن، درصدد ترغیب مردم و دولت‌ها به بهره جستن از دستاوردهای این نوع تبلیغات هستند.

تبلیغات خدمات عمومی به کار بردن تکنیک‌های تبلیغات برای مقاصد غیر تجاری است که دستاوردهای آن نقش بسیار ارزنده‌ای در بهبود کیفیت زندگی مردم و رفع مشکلات اجتماعی دارد، معضلاتی که امروزه به اقتضای سبک نوین زندگی، در تمام جوامع انسانی پدید آمده و اجتناب ناپذیرند.

این کتاب در قالب مطالعات موردی در کشورهای مختلف به کنکاش در راهکارهای موثر برای بستن کمربند ایمنی ، پرهیز از موارد خطرساز در حمل و نقل شبانه برای بانوان ، ترک سیگار ، ایمن کردن خانه در برابر دزدی ها و فرهنگ سازی در مواردی از این دست ، می پردازد و راه های ابداعی صاحبنظران در این زمینه ها را بررسی می کند.

مطالعه این کتاب به دانشجویان، فعالان در زمینه تبلیغات، مدیران و مقامات دولتی که مسئول رفع مشکلات روزمره مردم هستند، توصیه می‌شود.

چگونگی کارکرد تبلیغات  خدمات عمومی/ مولف: جودی لنون/ مترجم: مینو میرزایی/ قطع وزیری جلد سخت/ قیمت: 7000  تومان/ 260  صفحه

کد خبر 173086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز