چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ترافیک در برخی از خروجی‌های تهران همانند اتوبان کرج و جاده چالوس نیمه سنگین اما روان است.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا سلبی گفت: از عصر سه شنبه بار ترافیکی اتوبان کرج، ورودی چالوس و ورودی هراز نیمه سنگین شده اما تردد خودروها روان است که با توجه به تعطیلی مدارس و تعطیلات پیش رو پیش بینی می کنیم حجم سفرها افزایش یابد.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیرهای استانهای شمالی و مناطق گردشگری طی روزهای آینده افزایش می یابد.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، نیروهای پلیس راه در تعطیلات پیش رو در جاده ها مستقر شده و ضمن تسهیل ترافیک با تخلفات برخورد می کنند.

سرهنگ سلبی ادامه داد:در صورت بروز ترافیک محدودیتهای ترافیکی در جاده‌ها اعمال می شود.

برخورد با رانندگان حادثه ساز

همچنین رئیس پلیس راهور از اجرای طرح ویژه ترافیکی در تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح برخورد با رانندگان حادثه‌ساز تشدید و خودروی آنها توقیف می‌شود.

سردار اسکندر مومنی با بیان این مطلب اظهار داشت: هر ساله در ایام رحلت امام خمینی (ره) مشتاقان زیادی برای تجدید میثاق به سمت بارگاه ایشان سفر می کنند ضمن اینکه تقاضای سفر به شهرهای زیارتی نیز افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه هماهنگیهای لازم با سایر دستگاهها برای تعطیلات پیش رو انجام شده ادامه داد: با این همه پلیس تمهیدات لازم را برای تعطیلات پیش رو در نظر گرفته و طرح ویژه ای را در جاده های پرتردد و منتهی به تهران اجرا می‌کند.

به گفته رئیس پلیس راهور، تیمها و نیروهای پلیس ساماندهی شده اند و در جاده های پرتردد و نقاط حادثه خیز مستقر می شوند. ماموران علاوه بر روان سازی و تامین ایمنی آمد و شد با تخلفات برخورد می کنند.

مومنی از توقیف خودروهای حادثه ساز خبر داد و تاکید کرد: خودروی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند علاوه بر نمرات منفی در صورتی که دو تخلف را به صورت همزمان انجام دهند توقیف می شود. همچنین همراه داشتن مدارک مورد نیاز خودرو از جمله کارت خودرو، گواهینامه، بیمه نامه و معاینه فنی الزامی است.

کد خبر 172587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز