همشهری آنلاین: "جاناتان آیو" رئیس مشهور طراحان شرکت اپل به تازگی اعلام کرده نه آی پد،‌ نه مکینتاش و نه حتی آی فون مهمترین محصولاتی نیستند که تا کنون در شرکت اپل تولید شده‌اند.

جاناتان ایو

به گفته آیو،‌ این محصول محرمانه پروژه‌ای است که وی در حال حاضر مشغول به کار بر روی آن است. آیو می‌گوید: آنچه ما در حال تکمیل آن هستیم مهمترین و بهترین محصولی است که تا کنون تولید کرده‌ایم و قطعا نمی‌توانم چیزی درباره آن به شما بگویم.

وی که از سال 1992 در شرکت اپل مشغول به کار بوده است،‌ مدیریت طراحی این شرکت را از سال 1997 به عهده دارد. جاناتان آیو که در سال جدید به دلیل فعالیت‌هایش در زمینه طراحی به ویژه طراحی صنعتی و همچنین در زمینه بازاریابی و سرمایه گذاری مرتبط با طراحی شایسته دریافت لقب شوالیه‌ معرفی شده بود،‌ زمانی که برای دریافت این نشان افتخاری در لندن حضور داشت خبر تولید محصولی که می‌تواند مهمترین و با یادماندنی‌ترین محصول اپل باشد را به روزنامه دیلی تلگراف داد.

جاناتان ایو در حال دریافت نشان شوالیه

طرح‌های آیو در دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو طراحی می‌شوند و طرح محرمانه‌ای که وی درحال تکمیل آن است به اندازه‌ای سری است که تنها چند کارمند خاص از اپل اجازه ورود به دفتر کار وی را دارد.

شایعات مختلفی بر این اساس وجود دارند که طرح محرمانه اپل می‌تواند نسل جدید آی فون‌ها یعنی آی فون 5 باشد که از نمایشگری بزرگتر از مدل‌های قبلی برخوردار است.

کد خبر 172119
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز