گروه حوادث: عامل جنایت شهرک محلاتی زمانی که در جلسه دادگاه متوجه مرگ پدرش در زمان زندانی بودن خود شد، به قضات دادگاه گفت دیگر نمی‌خواهد زنده بماند و از آنها درخواست کرد به او قصاص دهند.

رسیدگی به ماجرای این جنایت تلخ هنگامی آغاز شد که شامگاه 27 اردیبهشت ماه، مرد جوانی به نام حمیدرضا با ضربات چاقو پسر جوانی به نام روح‌الله را از پای درآورده و فرار کرد، اما لحظاتی بعد در پاساژی در همان نزدیکی دستگیر شد.

 با دستگیری این جوان وی در بازجویی‌های اولیه اتهام قتل را پذیرفت و مدعی شد بعد از درگیری لفظی به خانه‌شان رفته و با برداشتن یک چاقو از کوله پشتی‌اش با مقتول درگیر شده و به وی 2 ضربه چاقو وارد کرده است.

با این اعترافات، پرونده جنایت خونین به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد، صبح دیروز پس از بیان کیفرخواست از سوی نماینده دادستان، هنگامی که پدر مقتول در جایگاه قرار گرفت، با توضیح ماجرا  از قضات دادگاه خواست حکم قصاص مرد جوان را در ملاءعام  اجرا کنند.

در ادامه جلسه دادگاه پسر جوان به دفاع از خود پرداخت و در حالی که در این جلسه دریافته بود پدرش در دوران زندان وی فوت شده است، با گریه گفت: حالا که متوجه شده‌ام پدرم فوت شده است، چیزی برای دفاع ندارم، اما من نمی‌خواستم مرتکب این جنایت بشوم.

کد خبر 17209

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز