چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: امسال از طریق آزمون فراگیر که در نیمه دوم آذر ماه برگزار می‌شود هم برای بهمن ماه و هم برای مهر ماه سال ۹۲ دانشجو پذیرش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در نشست مطبوعاتی رئیس دانشگاه پیام نور افزود: ثبت‌نام دور جدید آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور از نیمه اول مهر ماه آغاز می‌شود و دانشجویان می‌توانند در سه مقطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و مقطع ارشد ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به تفاوت‌های آزمون فراگیر امسال، گفت: امسال از طریق آزمون فراگیر که در نیمه دوم آذر ماه برگزار می‌شود هم برای بهمن ماه و هم برای مهر ماه سال ۹۲ دانشجو پذیرش خواهد شد.

دکتر معتمدی افزود: پذیرش بر اساس ظرفیت است و دانشجویانی که تحصیل آن‌ها در ۳۱ دی ماه سال ۹۱ تمام شود و در آزمون فراگیر پذیرش شوند می‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجویان جدید فراگیر پذیرش شوند.

وی ادامه داد: همچنین دانشجویانی که درس آن‌ها تا ۳۱ دی ماه سال ۹۱ پایان نیابد در مهر ماه سال ۹۲ به عنوان دانشجوی فراگیر پذیرش خواهند شد.

معتمدی در خاتمه تاکید کرد: بر این اساس دانشجویان پیش‌دانشگاهی و همچنین دانشجویان شاغل در سال آخر نیز می‌توانند در آزمون فراگیر شرکت کنند و پس از پایان درسشان و در صورت قبولی در مهر ماه سال ۹۲ در دانشگاه پیام نور پذیرش خواهند شد.

کد خبر 171668
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز