چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی رئال پیش از موعد تمدید کرد.

Mourinho

بالاخره حدس و گمان‌ها پایان یافت. خوزه مورینیو برخلاف شایعات موجود، رئال را پیش از موعد ترک نمی‌کند. آقای خاص که تا سال 2014 با رئال مادرید قرارداد دارد، آن را تا سال 2016 تمدید کرد. همچنین کادر فنی تیم هم قراردادشان تمدید شد.

مورینیو فصل اخیر لالیگا را با قهرمانی پشت سر گذاشت، این درحالی است که در سه سال گذشته،‌ رقیب همیشگی رئال، بارسلونا صاحب این عنوان شده بود و مورینیو در اولین فصل حضور خود (11/2010) به کسب قهرمانی در کوپا دل‌ری (جام حذفی) بسنده کرده بود.

به گزارش کیکر، البته تمدید قرارداد مورینیو با وجود قهرمانی اخیر در لالیگا چندان هم قطعی نبود. رئالی‌ها دو بار با وی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند. و این در صورتی است که وی دو بار در سال‌های 2004 و 2010 تیم‌های پورتو و اینترمیلان را به قهرمانی در این جام رسانده بود.

ضمن این که وی با رسانه‌های اسپانیایی نیز میانه خوبی نداشته و دشمن خونی آنها، پپ گواردیولا (سرمربی سابق بارسا) و داوران می‌باشد و مدت‌هاست که دستیارش، آیتور کارانکا را به جای خود به کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی می‌فرستد و فقط در جام‌های اروپایی در این‌گونه کنفرانس‌ها پاسخگوی خبرنگاران می‌شود. خود وی در این خصوص می‌گوید: "من فقط زمانی حرف می‌‍زنم که یوفا مرا موظف به این کار کرده باشد."

کد خبر 171637
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز