یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پری صابری از توافقات اولیه با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای نمایش "مرغ باران" بعد از ماه مبارک رمضان در تالار وحدت خبر داد.

به گزارش مهر، صابری درباره سرنوشت اجرای عمومی نمایش‌های "مرغ باران" و "بابا نشاط" در سال جاری گفت: موافقت‌هایی با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای نمایش "مرغ باران" شده است و در حال حاضر شورای حمایت در حال بررسی این موضوع است.

وی درباره زمان و مکان اجرای نمایش "مرغ باران" افزود: اگر همه چیز به درستی پیش برود این نمایش را بعد از ماه مبارک رمضان و از روز عید فطر در تالار وحدت به صحنه می‌بریم.

این کارگردان با سابقه تئاتر درباره وضعیت اجرای نمایش "بابانشاط" یادآور شد: من این نمایش را خیلی دوست دارم زیرا اثری طنز است و من تا به حال در کارنامه کاری خود کارگردانی اثری طنز را نداشته‌ام. امیدوارم بتوانم نمایش "بابانشاط" را به صحنه ببرم.

صابری درباره زمان آغاز تمرینات نمایش "مرغ باران" گفت: تا قرارداد اجرای نمایش قطعی نشود نمی‌توانم این تمرینات این نمایش را که حدود 25 بازیگر دارد آغاز کنم. تولید و اجرای چنین آثاری کار سخت و دشواری است.

وی درباره داستان نمایش "مرغ باران" افزود: این نمایش اثری است که داستان خود را از شاهنامه شروع می‌کند و به نیما یوشیج ختم می‌شود.

 

کد خبر 171200

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز