یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: آدولف هیتلر مشکل گاز گوارشی داشته و به قول خودش برای "پاک شدن سینوس‌هایش" کوکائین مصرف می‌کرده است.

Hilter

به گزارش لایوساینس این موارد از پرونده پزشکی هیتلر افشا شده است که در" حراجی اقلام تاریخی آلکساندر" در شهر استامفورد در کنتیکت آمریکا به حراج گذاشته شده است.

این اسناد شامل ده‌ها عکس رادیولوژی از جمجمه دیکتاتور آلمان، نتایج چندین آزمایش الکتروانفسالوگرام (ECG) و طراحی‌هایی از درون بینی او نیز هست.

این مجموعه شامل یک پرونده 47 صفحه‌ای است که بوسیله 6 پزشک ارشد که هر کدام در رشته‌ای تخصص داشتند، نوشته شده است و نیز یک گزارش 178 صفحه‌ای به تاریخ 12 ژوئن 1945 که دکتر اروین گیسینگ که در آن زمان اسیر نیروهای آمریکایی بود، آن را نوشته است.

گرچه مدرکی رسمی درباره علاقه هیتلر به مصرف کوکائین وجود ندارد، اما گیسینگ در گزارشش نوشته است که هیتلر گرد کوکائین را برای "پاک کردن سینوس‌هایش" و "تسکین دادن" گلویش استنشاق می‌کرد. گیسینگ می‌نویسد از آنجایی که هیتلر به تدریج داشت "علاقه غیرمعمولی" به این دارو پیدا می‌کرد، او دوز این دارو را کاهش داده است.

این اسناد یک جنبه ناخوشایند دیگر درباره زندگی هیتلر را نیز روشن می‌کند: پیشوا از "تولید غیرقابل کنترل گاز گوارشی" رنج می‌برد.

او برای کنترل این عارضه به طور مرتب تا 28 نوع دارو مصرف می‌کرد، ار جمله قرص‌های "ضدگاز" که از ماده شیمیایی استریکنین، سمی که باعث بیماری کبد و معده‌اش شده بود، ساخته شده بودند.

انتظار می‌رود که این گزارش‌های پزشکی تا 2000 دلار به ازای هر سند به فروش برسند.

کد خبر 170638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز