مهدی تهرانی: فیلمساز 52 ساله اهل کره جنوبی که درام 88 دقیقه‌ای در جایی دیگر را به کن امسال آورده بیش از هرچیز از حضور اسطوره سینمای فرانسه یعنی ایزابل هوپر در فیلمش سود برده است.

کن 65 ؛ در جایی دیگر ساخته هونگ سانگ سو

"در جایی دیگر" قصه آشنایی یک بانوی میانسال با جوانی کره‌ای است که علیرغم تفاوت‌های فرهنگی آشکار در برخی نکات اشتراکات فراوانی دارند...

هونگ سانگ سو با فیلم "زن آینده مرد است"در سال 2004 برای اولین بار به کن آمد و آن قدر خوش درخشید که سال بعد نیز این کارگردان با فیلم "افسانه کالیفرنیا "به این فستیوال معتبر آمد.

5 سال بعد نیز سو با فیلم hahaha در کن شرکت کرد و حالا با جایی دیگر در کن حضور دارد و فیلمش شایسته نمایش در بخش اصلی یعنی بخش فیلم های مسابقه تشخیص داده شد. این در حالی بود که غول‌های سینمای شرق دور یعنی "پارک چان ووک" و  "وای ونگ کار" فیلم‌هایشان از سوی هیات انتخاب جشنواره کن برای شرکت در بخش مسابقه کن 65 تائید نشد!

هونگ سانگ سو

 پانزدهمین فیلم سانگ هو اگرچه به تنهایی توسط کره جنوبی تولید شده است اما بواسطه حضور ایزابل هوپر بازیگر تحسین شده فرانسوی در فیلم کنچکاوی‌های زیادی را برای فرانسوی جماعت برانگیخته است. روندی که برای فیلم افتتاحیه کن 64 یعنی نیمه شب در پاریس ساخته وودی آلن به سبب حضور کارلا برونی (بازیگر و همسر نیکولا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه) ایجاد شده بود.

کد خبر 170284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز