همشهری‌آنلاین: مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از قهرمانی تیمش در یازدهمین دوره لیگ برتر عنوان کرد: در صورتی که ورزشگاه نقش جهان در سال 92 آماده نشود، مسابقه‌های سپاهان را به استان دیگری انتقال داده و در شهری دیگر میزبان حریفان خواهد شد.

علیرضا رحیمی پس از چهارمین قهرمانی سپاهان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر گفت: این قهرمانی را به جامعه فوتبال و بویژه هواداران بسیار خوب اصفهانی‌مان تبریک می‌گویم. چیزی جز قدردانی را نمی‌توانم بیان کنم. در این مدت هیچ‌کس در باشگاه فولاد مبارکه نبود که به ما کمک نکند. حتی مادرانی را می‌دیدم که از سن و سال بالایی برخوردار بودند و همیشه می‌گفتند برای موفقیت‌مان دعا می‌کنند.

رحیمی در بخش‌های دیگری از صحبت‌هایش ابراز داشت: سال‌ها در ورزشم و این دست قهرمانی‌ها را بسیار دیده‌ام و خواهم دید، اما باید پرسشی را از دولت و نمایندگان مجلس داشت و آن هم اینکه چرا و به چه دلیل ورزشگاه نقش جهان را آماده نمی‌کنند؟ همین‌جا می‌گویم چنانچه این ورزشگاه تا سال 92 آماده نشود، مسابقه‌های سپاهان را به استان دیگری انتقال می‌دهم. یکی باید پیدا شود که پاسخگوی سوالات ما شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه با اشاره به هزاران موتور سیکلتی که در بیرون ورزشگاه فولادشهر اصفهان پارک شده‌اند، افزود: مشاهده این وضعیت چیزی جز توهین به جامعه ورزش نیست. پدران و مادران بسیاری نگران فرزندان خود هستند که از ورزشگاه سالم به خانه بازگردند. فولادشهر با اصفهان یک ساعت و نیم فاصله دارد و چنانچه این روند ادامه یابد، بازی‌های خودمان را به شهری همانند یزد خواهیم برد که تنها دو ساعت با ما فاصله دارد ولی امن‌تر است. باید بپرسم چرا شهری چهار میلیون نفری تنها از یک سالن 10 هزارنفری برخوردار است.

رحیمی با ابراز شرمندگی از هوادارانی که از ظهر جمعه برای تماشای بازی سپاهان - مس سرچشمه به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند، گفت: از مسوولان می‌خواهم فکری به حال ورزشگاه نقش جهان بکنند.

وی با اشاره به بحران و تغییرات سپاهان در ابتدای فصل گفت: مطمئن باشید هر سال وظیفه خود را انجام داده و با تلاش بیشتری کار خواهیم کرد تا شخصیت قهرمانی سپاهان حفظ شود. ما ثابت کردیم که نباید ناامید ماند. مشاهده برنامه ریزی بسیار خوب امشب نشان داد که باید تلاش کرد. همه شما می‌بینید که این هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک می‌کنند، پس می‌ارزد که 10، 20 میلیارد تومان هزینه کنیم تا به این وسیله شادیم را به مردم تقدیم کنیم.

کد خبر 169997
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز