جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آیت‌الله مهدوی کنی با حضور در شعبه اخذ رأی دانشگاه امام صادق (ع) رأی خود را به صندوق شماره 151 انداخت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری پس از دادن رأی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم دانست و تأکید کرد: حضور پرشور مردم انقلابی ، امروز بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس خواهد کرد.

* تکمیل کا رخوب باحضور پر شور درانتخابات

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با شرکت در مرحله دوم انتخابات کار خوبی را که آغاز کرده ایم به خوبی تمام کنیم.

آیت‌الله مهدوی کنی پس از انداختن رای خود در صندوق در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمودند مومن کسی است که هر کار خوبی را که شروع می کند تمام می کند و نیمه کاره نمی گذارد .

وی گفت:‌ به نظر من حضور در صحنه انتخابات در مرحله دوم می تواند چند خاصیت داشته باشد خاصیت اول این که هر کسی رأی می دهد به وظیفه خود یعنی مشارکت در سرنوشت خود و ملت عمل می کندبنابراین باید این وظیفه را انجام دهیم و هر کسی انجام ندهد به تکلیف خود عمل نکرده است .

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود:‌ دوم این که ، انسان چه رأی دهد و چه رأی ندهد و چه بخواهیم و چه نخواهیم عده ای به مجلس می روند اما باید خودمان به کسی رأی دهیم که مسئولیت شرعی و قانونی را به گردن وی بیندازیم .

آیت‌الله مهدوی کنی گفت: نکته سوم از نظر بین‌المللی است که ما از اول انقلاب تا امروز هر وقت حضور داشته ایم دشمنان ناامید شدند و این تجربه ای از اول انقلاب است که حضور مردم برای استقلال و ثبات کشور و دین و انقلاب ، رکن اساسی است .
وی افزود: ان شاءالله مردم این دفعه بهتر از دفعه اول در انتخابات شرکت کنند

کد خبر 168909
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز