همشهری آنلاین: حدادعادل گفت: به مرتضوی گفتم من با حرف بقیه کار ندارم اما به این دلایل اگر استعفا کنید بهتر است. وی همان جا استعفا نامه‌ای نوشت و به من گفت عصر این برگه را به وزیر و رئیس جمهور می‌دهم اما من گفتم می‌دانم که قبول نمی‌کنند.

فارس نوشت: غلامعلی حداد عادل شب گذشته در مراسم بزرگذاشت علامه شهید مرتضی مطهری در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) نظام آباد شرکت کرد. 

حدادعادل درباره نقش مهم مساجد به عنوان پایگاه‌های انقلاب اسلامی صحبت کرد و از راه شهید مطهری و ادامه آن گفت. او همچنین درباره مسائل مربوط به انتخابات و تلاش‌های جبهه متحد اصولگرایان حرف زد و هتک حرمت قرآن به دست کشیش افراطی آمریکایی را محکوم کرد.

یکی از بخش‌های مهم و جالب سخنرانی حدادعادل در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) روایت او درباره داستان ریاست سعید مرتضوی بر سازمان تأمین اجتماعی بود. داستانی که گویا هنوز هم ادامه دارد.

حدادعادل با اشاره به قضیه مرتضوی گفت: من از امضا کنندگان استیضاح نبودم و معتقد بودم که استیضاح نشود بهتر است. استیضاح روز یکشنبه بود و من صبح شنبه با آقای مرتضوی جلسه داشتم.

حداد عادل ادامه داد: به وی گفتم من با حرف بقیه کار ندارم اما به این دلایل اگر استعفا کنید بهتر است. وی همان جا استعفا نامه‌ای نوشت و به من گفت عصر این برگه را به وزیر و رئیس جمهور می‌دهم من گفتم می‌دانم که قبول نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرتضوی شب تماس گرفت و از عدم موافقت با استعفایش خبر داد، ادامه داد:‌ پس از هماهنگی با مرتضوی ما وقع فی ما بین را در اختیار رسانه‌ها قرار دادیم که ساعت یک ربع به یک نیمه شب خبرش بر روی سایت‌ها رفت.

وی با بیان اینکه به خاطر کسالتی که داشتم روز یکشنبه به مجلس نرفتم، افزود: 6 صبح زمانی که استیضاح کنندگان جمع شدند و خبر جدید را دیدند امضاهایشان را پس گرفته و استیضاح مطرح نشد. البته بماند در مجلس چه گذشت که وارد نمی‌شویم.

حداد عادل ادامه داد: برخی دولتی‌ها می‌خواهند اصرار کنند که مرتضوی به سر کارش می‌رود و شکست نخورده است. بعضی از مجلسی‌ها هم می‌گویند مرتضوی کنار نرفته پس باید وزیر را استیضاح کنیم. خود مرتضوی گفت من فقط گاهی برای امضای حقوق بازنشستگان و کارمندان به دفترم می‌روم. اینها در حالی است که مشکلات مردم حل نشده مانده و سخن رهبری چیز دیگری است.

کد خبر 168737
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز