دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: 5 روز ورک شاپ و سخنرانی در زمینه طراحی گرافیک به مناسبت هفته گرافیک در دانشگاه هنر در حال برگزاری است.

پوستر گرافیکی

به گزارش ایلنا، دانشگاه هنر از روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت ۵ روز برنامه‌هایی را برای هفته گرافیک برگزار می‌کند که تاکنون برنامه‌های دو روز آن اجرا شده است.

بهنام اسروش، مهسا کسمایی‌، مژگان قره در روز شنبه خلاصه‌ای از چند پایان‌نامه بر‌تر کار‌شناسی ارشد ۱۳۹۰ را برای علاقمندان ارائه کرده‌اند.

سودابه صالحی ورک شاپی را با موضوع «تکنیک‌های خلق ایده» برگزار می‌کند که در ادامه نیز کنسرت موسیقی راک اجرا خواهد شد.

همچنین امروز دوشنبه که سومین روز از این برنامه‌هاست، احسان رضوانی، سعید باباوند، بهراد جوانبخت با موضوع «سیمای موسیقی» ترفندهای گرافیکی مرتبط با این موضوع را برای دانشجویان به چالش می‌کشند.

در روز سه‌شنبه (فردا) نیز با نمایش فیلم «ذهنیت تا عینیت» کیانوش غریب‌پور درباره کاورهای موسیقی را تشریح خواهد کرد که به دنبال آن یک جلسه پرسش و پاسخ نیز برای دانشجویان این رشته با حضور این هنرمند برگزار خواهد شد.

در روز آخر این برنامه‌ها که مصادف با ۱۳ اردیبهشت است، مهدی دوایی درباره آشنایی با موشن گرافیک، تمرکز بر طراحی تیتراژ سخنرانی خواهد کرد.

همچنین بهنام اسروش، مهسا فرهادی با موضوع سبک زندگی یک طراح گرافیک موفق با دانشجویان صحبت خواهند کرد.

هفته گرافیک که به صورت جهانی است، در کشور ما مراکز مرتبط با این هنر برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده‌اند که یکی از این برنامه‌ها، «گرته پنج عصر» است که توسط دست‌اندرکاران مجله گرته در خانه هنرمندان ایران اجرا شد.

 

کد خبر 168351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز