همشهری‌آنلاین: نماینده مجلس هشتم، جریان انحرافی را عامل اصلی انتشار بولتن‌های تخریبی معرفی کرد و گفت: بولتن سازی به قصد تخریب چهره‌های شناخته شده سیاسی پروژه‌ای است که در پشت پرده از سوی جریان انحرافی مدیریت می‌شود.

انتخابات مجلس نهم

 «زهره الهیان» در گفتگو با همشهری آنلاین با اشاره انتشار بولتن تخریبی از سوی یکی از جبهه‌های فعال در انتخابات مجلس نهم گفت: برخی جریان‌ها به خصوص جریان انحرافی به خاطر اینکه وضعیت خود را در مجلس نهم در خطر می‌بینند از هر شیوه‌ای برای مانع تراشی در مسیر حضور برخی چهره‌های سالم سیاسی در مجلس فروگذاری نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم با تأکید بر این موضوع که پروژه تخریب از سوی جریان انحرافی مدیریت می‌شود، اظهار کرد: بولتن سازی به قصد تخریب چهره‌های شناخته شده سیاسی، پروژه‌ای است که در پشت پرده از سوی جریان انحرافی مدیریت می‌شود.

الهیان که با حضور در لیست جبهه متحد اصولگرایان وارد عرصه رقابت برای حضور در مجلس نهم شده است، افزود: برخی جریان‌ها خواسته و ناخواسته به بازیچه‌ای در دستان جریان انحرافی تبدیل شده‌اند و در جبهه این جریان حرکت می‌کنند.

چهارشنبه هفته گذشته، همزمان با مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا گروهی دست به توزیع بولتن تخریبی علیه جبهه متحداصولگرایان زدند.

این بولتن‌های تخریبی و تبلیغاتی که حاوی توهین و تخریب علیه جبهه متحد اصولگرایان - که از پیشتبانی جامعه مدرسین قم برخوردار است- بود، در حالی در میان مردم عزادار تقسیم شد که هنوز زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده بود. جبهه متحد نیز در واکنش به این اقدام، با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف تخریب علیه نامزدهای انتخاباتی شد.

کد خبر 168242
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز