شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم «بهار هنر البرز» فردا 10 اردیبهشت ماه، از ساعت 15 با اجرای رسالت بوذری آغاز می‌شود و در بخش‌های مختلف از پیشکسوتان، اساتید و هنرمندان جوان البرز تقدیر می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویژه برنامه علاوه بر تجلیل از مقام هنرمندانی چون جلال مقامی، داوود کیانیان، داوود فتحعلی‌بیگی و زنده یاد استاد جلال‌الدین ذوالفنون از آلبوم موسیقی «معشوق روحانی» و کتاب‌های «یک چندم از من»، «اخبار سکوت»، «من در مدار تو»، «خسوف» و «حج» رونمایی شده و قطعاتی از آلبوم موسیقی «معشوق روحانی» به صورت زنده برای حاضران اجرا خواهد شد.

در بخش دیگری از این برنامه از اساتید مطرح و متعهدی همچون آقایان فرج‌اله اتابکی، کاوه قبادی، محمدرضا بایرامی، مهدی خداپناه و ... تقدیر و کلیپ‌های کوتاهی از مستند مفاخر البرز نیز به نمایش درمی‌آید.

با توجه به حضور هنرمندان و مسئولان و مدیران شهری، گپ و گفت صمیمانه هنرمندان و مسئولین نیز از دیگر برنامه‌های «بهار هنر البرز» است.

«بهار هنر البرز» به همت حوزه هنری استان البرز یکشنبه 10 اردیبهشت از ساعت 15 لغایت 19 در آمفی تئاتر شهید فهمیده برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.

کد خبر 168091

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز