سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

گروه حوادث- مرد جوانی که در یک درگیری خونین باجناقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، در حالی به دفاع از خود پرداخت که مدعی شد قصد کشتن باجناقش را نداشته و تنها از خود دفاع کرده است.

به گزارش همشهری، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ۱۳ مرداد۸۴ موضوع یک درگیری خانوادگی به ماموران انتظامی اطلاع داده شد، ماموران با حضور در صحنه حادثه در نزدیکی میدان شوش ، در بررسی های اولیه خود متوجه شدند در جریان درگیری خانوادگی مرد جوانی به نام داود توسط یکی از اقوامش مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.
در تحقیق از پدر مقتول وی مهدی باجناق پسرش را عامل قتل معرفی کرد و مدعی شد: مهدی با همسرش الهام اختلاف داشت و شب حادثه سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدند و زمانیکه پسرم برای وساطت به آنجا رفت به قتل رسید.کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات اولیه تمام محل هایی را که احتمال می رفت مهدی در آنجا تردد داشته باشد تحت کنترل قرار دادند تا اینکه سه روز پس از جنایت، باجناق جنایتکار خود را به شعبه ۲ بازپرسی معرفی کرد.
در جریان بازجویی ها وی به درگیری با همسرش اشاره کرد و مدعی شد: شب حادثه با همسرم دعوایم شد و او را به خانه پدرش فرستادم.دقایقی نگذشته بود که در حیاط در حال استراحت بودم که ناگهان متوجه سرو صدای باجناقم شدم.
او به همراه ۲ مرد به مقابل خانه ام آمده بود و در همان لحظات بود که با هم درگیر شدیم و من در دفاع از خودم یک ضربه به او زدم.
با این اعترافات، پرونده این جنایت مرگبار برای صدور رای نهایی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
روز گذشته در جریان محاکمه، پس از بیان کیفرخواست صادره از سوی نماینده دادستان تهران و درخواست قصاص از سوی اولیای دم، متهم در جایگاه دفاع قرار گرفته و گفت: اتهام قتل را قبول دارم اما نیتی برای قتل نداشتم و همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد.
بر پایه این گزارش، قضات دادگاه کیفری استان پس از دفاعیات متهم به قتل با اعلام ختم جلسه دادگاه ، به زودی حکم قضایی را صادر می کنند.
کد خبر 1680

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز