جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان برای‌ قتل شوهرش، 2 آدمکش اجیر کرد.

متهمان

17 تیرماه سال 89 ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس جسد مردی را در جاده تلو پیدا کردند و موضوع را به قاضی کشیک قتل و پلیس آگاهی اطلاع دادند. با حضور کارآگاهان در محل حادثه، مشخص شد که قربانی مردی 35 تا 40 ساله است که بر اثر خفگی به قتل رسیده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای کشف راز جنایت شروع شد و ماموران در بررسی فهرست افراد ناپدید شده، هویت مقتول را شناسایی کردند. قربانی مرد 40 ساله‌ای بود که همسرش پیش از این خبر ناپدید شدن او را به پلیس اعلام کرده بود.

این زن 32 ساله وقتی با حضور در پزشکی قانونی، جسد شوهرش را شناسایی کرد، به ماموران گفت: همسرم ساعت 6 صبح روز حادثه از خانه بیرون رفت تا به محل کارش برود، ساعت 10 صبح با محل کارش تماس گرفتم اما متوجه شدم که به آنجا نرفته است. نگران شدم و همه بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها را گشتم اما اثری از شوهرم نبود؛ برای همین موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

پس از اظهارات همسر قربانی تحقیقات برای شناسایی عاملان جنایت ادامه یافت اما مقتول با هیچ کس اختلاف‌ مالی و مشکل شخصی نداشت و معلوم نبود که وی چرا به قتل رسیده است. با گذشت چند ماه، ماموران که در جست‌وجوی سرنخی در این پرونده بودند با زیرنظر گرفتن همسر مقتول متوجه شدند که وی با مردی 22 ساله به نام سیامک در تماس است.

این مرد دستگیر شد و در بازجویی‌ها فریبا را عامل اصلی جنایت معرفی کرد. او گفت: فریبا مدتی بود که قصد داشت همسرش را به قتل برساند و به همین دلیل 2 نفر را استخدام کرد تا این کار را برایش انجام دهند. با اعترافات سیامک، همسر مقتول دستگیر شد و وقتی دید پلیس از همه چیز خبر دارد، گفت:

از مدتی قبل قصد داشتم از شوهرم جدا شوم تا اینکه با سیامک آشنا شدم. او مرتب در گوشم می‌خواند که شوهرم را به قتل برسانم حتی برای انجام این کار یک مرد خلافکار به نام حجت را به من معرفی کرد. وقتی به سراغ این مرد رفتم، وی قبول کرد که در ازای دریافت مبلغی پول نقد، طلا و خودروی پژویم، شوهرم را به قتل برساند. زن جوان ادامه داد: ساعت 6 صبح روز حادثه وقتی شوهرم از خانه بیرون رفت تا به محل کارش برود، با حجت تماس گرفتم و از او خواستم که کار را تمام کند.

ساعتی بعد این مرد با من تماس گرفت و گفت که شوهرم را به قتل رسانده و پس از آن برای صحنه‌سازی‌، وانمود کردم که شوهرم گم شده است. پس از اعترافات تکان‌دهنده زن جوان، ماموران حجت را که یک مجرم سابقه دار بود دستگیر کردند و وی در بازجویی‌ها گفت: ‌روز حادثه وقتی همسر مقتول با من تماس گرفت و گفت که شوهرش برای رفتن به محل کار از خانه خارج شده، من و یکی از دوستانم با یک خودروی پراید سر راهش توقف کردیم و او به‌عنوان مسافر سوار ماشین شد. بعد هم وی را به محلی خلوت بردیم و با انداختن طناب به دور گردنش، او را به قتل رساندیم.

با اعترافات حجت، همدست وی نیز اردیبهشت امسال دستگیر شد و به جنایت اعتراف کرد. هر دو قاتل اجیر شده که اعتیاد شدیدی به شیشه و کراک دارند مدعی شدند که همسر مقتول بعد از جنایت زیر قولش زده و فقط 400 هزار تومان به آنها پرداخته است. سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: بعد از اعترافات هر4 متهم پرونده، تمامی آنها با صدور قرار قانونی راهی بازداشتگاه شدند.

کد خبر 167986
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز