همشهری آنلاین: عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس هشتم با اشاره به انتصاب ملک‌زاده به عنوان مشاور رئیس جمهوری گفت: شبکه‌ای در بدنه دولت با اقدامات جنجالی به دنبال بحران‌آفرینی و تحت شعاع قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها است.

حسن نوروزی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان اینکه کمتر از دو سال تا پایان عمر دولت دهم باقی مانده است، گفت: جریانی در بدنه دولت و ریاست جمهوری وجود دارد که در روزهای پایانی دولت دهم، حیات خود را در گرو ایجاد بحران و چالش در جامعه می‌بیند.

نوروزی بحث انتصاب ملک‌زاده را همچون انتصاب جنجالی مرتضوی به ریاست تامین اجتماعی، جنجال آفرینی توصیف کرد و ادامه داد: این جریان در سال جهاد اقتصادی چالش‌های جدی خانه نشینی رئیس جمهوری و بحث‌های بعد از آن را ایجاد کرد و در سال تولید ملی نیز با انتصاب‌های نادرست همچون مرتضوی و ملک‌زاده اهداف خود را دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جریان انحرافی را مسئول انتصابات جنجالی دانست و تأکید کرد: بحث، بحث احمدی‌نژاد نیست. جریان انحرافی در بدنه دولت از عدم درایت احمدی‌نژاد استفاده می‌کند و مسیر انحرافی خود را با بحران‌آفرینی ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اهداف جریان انحرافی از ایجاد چالش در جامعه گفت: مهم‌ترین هدف جریان انحرافی از روی آوردن به جنجال و بحران آفرینی، تحت شعاع قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

نوروزی با بیان اینکه اصل و ریشه چنین اقداماتی جریان انحرافی است، تصریح کرد: هدف کنونی این جریان از انتصاب مرتضوی در تامین اجتماعی و انتصاب ملک‌زاده به عنوان مشاور رئیس جمهوری، اثرگذاری در انتخابات دور دوم مجلس نهم و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به آسیب‌های جدی جنجال آفرینی جریان انحرافی افزود: اینها می‌خواهند با اقدامات نادرست خود میان مجلس و دولت شکاف و اختلاف ایجاد کرده و مردم را به دولت و مجلس بدبین کنند.

پس از پایان آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی قبل از تعطیلات و آغاز بررسی بودجه، رئیس جمهوری محمد شریف ملک‌زاده را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. این در حالی است که ملک زاده در قوه قضائیه پرونده قضایی در جریان دارد و مجلس شورای اسلامی به شدت با انتصاب وی در پست‌های دولتی مخالف بوده و هست. چندی پیش مجلس هشتم به دلیل انتصاب ملک‌زاده به عنوان معاون وزیر امور خارجه، طرح استیضاح علی اکبر صالحی را مطرح کرد که در نهایت به دلیل برکناری ملک زاده از استیضاح صالحی صرف نظر شد.

کد خبر 167907
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز