چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

یک نماینده مجلس با تشریح جزئیاتی از حضور شیخ الاسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حرف‌های وزیر کلی بود اما به نظر می‌رسد مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی ماندنی شد.

انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی در 27 اسفندماه سال گذشته با واکنش‌های مختلفی مواجه شد و حتی پای وزیر کار را تا پای میز استیضاح هم کشاند.

نمایندگان پیگیر استیضاح دلیل انصراف از استیضاح خود را قول شرف مرتضوی برای استعفا عنوان کردند و از خانه نشینی مرتضوی خبر دادند و این در حالی بود که مرتضوی ادای این قول را تکذیب و از فردای استیضاح در محل کار خود حاضر و پیگیر مسئولیت‌های مدیر عاملی شد.

محمدقیوم دهقانی یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور شیخ الاسلامی در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد و به ایسنا گفت: از وزیر در خصوص حضور مرتضوی در محل کار خود سئوال کردیم، ایشان در این زمینه صحبت‌های کلی کردند و به طور مشخص پاسخی ندادند اما به نظر من، پاسخ این است که مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی ماندنی است.

وی تاکید کرد: «وقتی که مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار است معنایش این است که خواست وزیر کار و امور اجتماعی مبتنی بر ماندن ایشان در این سازمان است».

در همین حال خبر می‌رسد که برخی نمایندگان قصد آن دارند که از طریق دیوان عدالت اداری اعتراض خود را به انتخاب مرتضوی پیگیری کنند.

کد خبر 167845
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز