همشهری آنلاین: در این حادثه هیچ گونه آسیبی به ساختمان رایزنی ایران وارد نشده، حتی شیشه‌های ساختمان رایزنی نیز کاملا سالم است و هرگونه اخبار مبنی بر خسارت وارده به ساختمان رایزنی و احتمال تلفات دیگری مردود است.

 ساعتی پیش در نزدیکی ساختمان رایزنی جمهوری اسلامی ایران در دمشق یک انفجاری رخ داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دمشق، روبروی ساختمان رایزنی جمهوری اسلامی ایران مسجد "یلبغا" واقع شده که در واقع نبش میدان مرجه است و در کنار این مسجد یک خودرو پارک شده بود.

انفجار به گونه ای رخ داده که هنوز مشخص نیست که آیا بمب در خودرو منفجر شده جاسازی شده بوده یا اینکه بمب را در زیر ماشین انداخته و بعد انفجار رخ داده باشد.

در این حادثه که خودرو جنب مسجد مذکور و روبروی ساختمان رایزنی منفجر شده، 3 نفر زخمی شده و خسارت مختصری نیز به ساختمان همجوار مسجد نیز وارد شده است.

خوشبختانه در این حادثه هیچ گونه آسیبی به ساختمان رایزنی جمهوری اسلامی ایران وارد نشده است، حتی شیشه های ساختمان رایزنی نیز کاملا سالم است و هرگونه اخبار مبنی بر خسارت وارده به سازختمان رایزنی و احتمال تلفات دیگری مردود است.

یکی از شاهدان عینی نیز اعلام کرد که حال یکی از زخمی های این حادثه وخیم است و حتی گفته می شود که ممکن است وی راننده خودرو مذکور بوده باشد.

کد خبر 167768
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز