همشهری آنلاین: مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان در آزمون جذب مسئولان فرهنگی کاروان های عمره اعلام شده است، گفت: بیش از 400 دانشگاهی به عنوان مسئولان فرهنگی کاروان‌های عمره پذیرفته شدند.

حج

به گزارش خبرگزاری مهر جلیل دارا افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی وزارت علوم قرار شد از این پس مسئولان هتل‌ها و کاروان‌های عمره از میان دانشگاهیان و فعالان فرهنگی دانشگاهها انتخاب شود.

وی گفت: اقدامات اولیه در این خصوص و ثبت نام افراد از تاریخ 13 اسفند ماه سال گذشته در 10 مرکز دانشگاهی آغاز شد و تا 25 اسفند سال گذشته ادامه داشت که در این مدت تعداد 1700 نفر از فعالان فرهنگی دانشگاه ها جهت گزینش ثبت نام کردند.

به گفته مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم با برگزاری مصاحبه و آزمون جهت گزینش افرادی که ثبت نام کردند تعداد 400 نفر انتخاب شدند و به مرحله بعد راه پیدا کردند.

دارا اضافه کرد: در مرحله بعدی افراد منتخب در دوره‌های آموزشی ویژه مسئولان فرهنگی کاروان‌های عمره که با همکاری بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی گفت: افراد منتخب از بهمن ماه سال جاری فعالیت خود را با کاروان‌های عمره آغاز می کنند و از طریق بعثه مقام معظم رهبری ماموریت پیدا خواهند کرد.

کد خبر 167597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز