همشهری‌آنلاین: عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماجرای استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تجربه تلخی برای مجلس هشتم بود، گفت: در صورت مطرح شدن مجدد استیضاح وزیرکار در مجلس با استقبال نمایندگان مواجه نخواهد شد.

محمد رضا عارف

علی اکبراولیاء با اشاره ماجرای استیضاح وزیر کار آن را تجربه تلخی برای مجلس هشتم دانست و گفت: تا مشخص شدن موضوع استعفای مرتضوی از سمت خود نباید نمایندگان امضاهای خود را پس می گرفتند لذا در صورت مطرح شدن مجدد استیضاح در مجلس مورد استقبال نمایندگان قرار نخواهد گرفت.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان برای بازسازی جریان خود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری چه برنامه هایی دارند به مهر گفت: برنامه ریزی برای بازسازی جریان اصلاحات و ورود آن به انتخابات ریاست جمهوری نیازمند زمان و ارزیابی شرایط است که اعضا باید دراین مدت به جمع بندی برسند.

وی با اشاره به گزینه اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری خبرداد: آقای عارف به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان مطرح هستند و برخی گفتگوها و رایزنی‌هایی در این خصوص شده است.

محمد رضا خباز عضو حزب اعتماد ملی پیش از این با اشاره به اشتباه اصلاح طلبان در انتخابات 88 که منجر به حذف آنان از صحنه سیاست شد گفت: اگر خاتمی در محوریت این جریان قرار گیرد می‌توانیم خودمان را برای انتخابات آینده بازسازی و با کاندیدای حداقلی وارد رقابت برای ریاست جمهوری 92 شویم.

moreاصلاح‌طلبان با محوریت خاتمی وارد انتخابات ریاست جمهوری 92 می‌شوند

کد خبر 166998
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز