همشهری‌آنلاین: نهاد ریاست جمهوری امروز شاهد یک انتصاب دیگر بود و بر اساس این انتصاب حجت الاسلام امیری فر که در انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده بود ازز سوی بقایی به عنوان مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی حجت الاسلام امیری‌فر را به عنوان مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

بر اساس خبری که در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شده متن حکم حمید بقایی برای امیری‌فر به شرح ذیل است:

حجت الاسلام جناب آقای عباس امیری فر؛ با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله بعنوان «مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق عدالت گستری، مهرورزی، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

همچنین زمزمه انتخاب شهاب الدین صدر رد صلاحیت شده دیگر انتخابات مجلس به عنوان جایگزین احتمالی سعید مرتضوی در راس سازمان تامین اجتماعی به گوش رسید.

فارس در گزارشی نوشت: پس از اعلام انصراف سعید مرتضوی از مدیر عاملی صندوق تامین اجتماعی و منتفی شدن استیضاح وزیر کار، گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که شهاب‌الدین صدر مهم‌ترین گزینه دولت برای مدیر عاملی این صندوق است.

گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر رایزنی‌ها برای انتخاب جایگزین مرتضوی آغاز شده و در این میان، شهاب‌الدین صدر به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی صندوق تأمین اجتماعی مطرح است.

شهاب‌الدین صدر در حال حاضر نائب رئیس دوم مجلس و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور است.

کد خبر 166961
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز