همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: با کمال تأسف رفتاری را می‌بینیم که حکایت دارد رئیس جمهور نمی‌خواهد استعفای مرتضوی را بپذیرد. اگر این قضیه صحت داشته باشد قول و قرارهایی که مرتضوی با طراحان استیضاح گذاشته است جنبه کلاه گذاشتن سر مجلس پیدا می‌کند.

داریوش قنبری در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: احمدی نژاد می‌خواهد موضوع مرتضوی را به یک موضوع جنجالی تبدیل کند. در حالی که دولت در حوزه اقتصاد، ایجاد شغل، رشد اقتصادی، سرمایه گذاری مولد و ارزش پولی ناکارآمد شده و پیش‌بینی می‌شود روز به روز نانواتی‌اش بیشتر هم شود، احمدی‌نژاد علاقمند است با دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای، چند وقتی کشور را مشغول کند و فضا را از فقر و گرانی به سمت مسائل حاشیه‌ای منحرف کند.

وی افزود: غائله مرتضوی در تأمین اجتماعی و انتصاب‌های جنجالی و حاشیه‌ای به این سادگی تمام نمی‌شود و دولت قصد دارد در سال آخر عمر خود افکار عمومی را از ناکارآمدی اقتصادی دولت به سمت مسائل حاشیه‌ای سوق دهد.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه نمایندگان باید دولت و شخص احمدی‌نژاد را بخاطر کاهش ارزش پول ملی، نرخ پائین رشد اقتصادی، بیکاری گسترده جوانان و تورم فزاینده مورد بازخواست قرار دهند، به همشهری آنلاین گفت: قطعاً تیم اقتصادی دولت در رابطه با نابسامانی‌ها زیر سوال هستند و در رأس این تیم، شخص احمدی‌نژاد مسئولیت مستقیم دارد و باید جوابگو باشد.

کد خبر 166491
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز