همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران از خسارت به خط 4 متروی تهران خبر داد و گفت: هم اکنون در حال تخلیه آب ناشی از بارندگی روز گذشته در این خط هستیم به همین دلیل مشخص نیست که چه زمانی این خط بازگشایی شود.

احسان مقدم در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: هنوز میزان خسارات وارد شده بر خط 4 متروی تهران مشخص نیست و باید تا اتمام کامل تخلیه آب در این خط منتظر ماند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ماموران شهرداری در حال تخلیه آب و رفع خسارت‌های موجود هستند، گفت: امروز دوشنبه بیست و هشتم فروردین، خط چهار متروی تهران بسته است.

همچنین مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره علت بسته شدن خط 4 متروی تهران گفت: دیواره رودخانه میانرود که به سمت کرج در حال حرکت است براثر بارش دیروز، شکسته و آب وارد خط 4 مترو شده است.

وی همچنین از آمادگی کامل نیروهای خدمان شهری برای بارندگی احتمالی امروز خبر داد و گفت: روز گذشته تمام آبگرفتگی‌ها و خسارت‌های وارده به شهر توسط نیروهای خدمات شهری برطرف شد و امروز در نقطه ای از شهر دچار مشکل نبودیم.

به گزارش همشهری آنلاین، تهران روز گذشته از ساعات ابتدایی صبح شاهد بارش باران و در مناطق شمالی شهر بارش شدید تگرگ روبرو بود که موجب بروز خسارات و آبگرفتگی در برخی از مناطق و بدنبال آن ایجاد ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر شده بود.

کد خبر 166483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز