دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در قسمت اول مجموعه انیمیشن «بزن بریم سینما»، فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به صورت انیمیشن و با صدای اصلی فیلم ساخته می‌شود.

فیلم ایرانی

به گزارش فارس، بهرام عظیمی کارگردان سینما در مورد ساخت انیمیشن‌ «بزن بریم سینما»، گفت: این کار در حقیقت 13 قسمت انیمیشن است با زمانی حداقل 100 ثانیه که با هدف فرهنگ‌سازی ساخته می‌شود.

این انیمیشن‌ها هم قرار است از تلویزیون پخش شود و هم قبل از شروع هر فیلم در سینماها.

وی در ادامه افزود: هدف این فیلم‌ها آشتی خانواده‌ها با سینماست. می‌خواهیم خانواده‌ها تشویق شوند که در سینما به تماشای آثار سینمایی بنشینند.

عظیمی افزود: یک اتفاق جالبی که قرار است در ساخت این انیمیشن‌ها بیفتد و ما هم اجازه‌اش را از بنیاد سینمایی فارابی گرفته‌ایم، این است که در هر قسمت یک پلان 7 ثانیه‌ای از یک فیلم مطرح سینمای ایران را به صورت انیمیشن نشان خواهیم داد، البته یک پلان معروف و ماندگار.

کارگردان انیمیشن «تهران 1500» در ادامه به فارس، گفت: به طور مثال در قسمت اول قرار است 7 تا 10 ثانیه از فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به‌صورت انیمیشنی و با صدای اصلی فیلم بازسازی کنیم.

«بهرام عظیمی» گفت: ایده و سفارش ساخت مجموعه انیمیشن‌های «بزن بریم سینما» از طرف بنیاد سینمایی فارابی بوده و هم‌اکنون یک تیم بسیار حرفه‌ای در حال تولید این مجموعه هستند و به امید خدا اولین قسمت این کار یک ماه دیگر از تلویزیون پخش خواهد شد.

 

کد خبر 166476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز