همشهری آنلاین: معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تائید خبر افزایش قیمت پودر شوینده در بازار گفت: با مصوبه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، این افزایش قیمت به میزان 10 درصد برای پودر و انواع شوینده‌ها از نیمه دوم فروردین ماه عملیاتی شده است.

محمد قبله در گفتگو با مهر با تائید خبر افزایش قیمت پودر شوینده با مصوبه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر اساس اسناد و مدارک ارایه شده از سوی واحدهای تولیدی و نیز به دلیل افزایش نرخ رسمی ارز از 1150 تومان به 1226 تومان، با افزایش 10 درصدی قیمت پودر شوینده موافقت کرد.

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بر اساس قانون بورس، قیمت برای محصولات پتروشیمی منفی و مثبت A درصد فوب خلیج فارس است که قیمت فوب بسته به تغییرات نرخ ارز، افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: شوینده‌ها وابستگی زیادی به محصولات پتروشیمی دارند و به دلیل مسائل مذکور، اجازه داده شد که افزایش قیمت برای پودر و سایر شوینده‌ها اعمال شود.

به گفته قبله، اجازه افزایش قیمت از نیمه دوم فروردین ماه داده شده است و بر این اساس افزایش حدود 10 درصدی در قیمت شوینده‌ها، قانونی است.

 

کد خبر 166222
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز