همشهری آنلاین: آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله مهدوی کنی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات، کار را تمام شده ندانسته و خواستار مشارکت مجدد در مرحله دوم شدند و تاکید کردند: جامعه مدرسین و جامعه روحانیت از گزینه‌های جبهه متحد اصولگرایان حمایت کرده و امیدوار است ملت شریف با رای قاطع و بالای خود دفتر افتخارات خود را پربار نمایند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد اصولگرایان، متن بیانیه آیت‌الله شیخ محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز به این شرح است:

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَفِی الْآخِرَةِ وَیُضِلُّ اللَّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللَّهُ مَا یَشَاءُ

خدا اهل ایمان را با عقیده ثابت در حیات دنیا و در آخرت پایدار می‌دارد و خداوند ستمکاران را به حال گمراهی وا می‌گذارد و خدا هر چه بخواهد (به اختیار مطلق) می‌کند.
(سوره ابراهیم، آیه 27)

یک قلم بزرگ از حرکتهاى تحسین‌برانگیز ملت ایران در سال 90، همین انتخابات دوازدهم اسفند بود. البته همین جا بگویم انتخابات هنوز تمام نشده است؛ در مرحله‌ى دوم انتخابات هم مردم ما بایستى ان‌شاءاللّه همین شکوه و زیبائى را نشان بدهند.
(بیانات مقام معظم رهبری- اول فروردین 1390- حرم مطهر رضوی)

ملت بزرگ ایران با حضور مومنانه و گسترده خود در انتخابات 12 اسفند 1390 یوم الله دیگری را رقم زد. روز خدا، روز شکوه مؤمنان، عزت اسلام و روز یأس دشمنان است.

جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس و تقدیر از این حضور و مسؤولیت شناسی تاریخی و با شکرگزاری به درگاه احدیت، از همه مردم عزیز ایران دعوت می کند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، حضور باشکوه و مؤثر داشته باشند و با انتخاب شایسته خود در تقویت و استحکام قوه مقننه همت گمارند.

جامعه مدرسین و جامعه روحانیت  با درک شرایط خطیر فعلی و اهمیت مجلس از گزینه های جبهه متحد اصولگرایان که افرادی عالم، شایسته، خدمتگزار و پرتلاش و مردمی هستند حمایت کرده و امیدوار است ملت شریف با رای قاطع و بالای خود دفتر افتخارات خود را پربار نمایند.

انه ولی التوفیق
محمد رضا مهدوی کنی ؛ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز
محمد یزدی؛ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم"

کد خبر 166187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز