همشهری آنلاین: نادران عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ماندن مرتضوی در هر مسئولیتی درپی افشاگری‌های روز استیضاح بسیار سخت خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم اگر حرف‌هایی را که استیضاح‌کنندگان از تریبون مجلس در خصوص مرتضوی می‌زنند رئیس‌جمهور بشنود دیگر اصراری به ماندن وی در مسئولیت‌های فعلی داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، الیاس نادران با اشاره به اهداف استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: استیضاح‌کنندگان شیخ‌الاسلامی چندان تمایلی به این ندارند که ضعف‌ها و کاستی‌های سعید مرتضوی از تریبون مجلس مطرح شود ولی اگر ناچار شویم فردا یکشنبه مسائل مربوط به مرتضوی را از تریبون مجلس مطرح می‌کنیم.

وی افزود: به نظر من با توجه به سوابقی که از مرتضوی در این جلسه افشا خواهیم کرد، کار برای ادامه مسئولیت وی خیلی سخت می‌شود و کسی با چنین سوابقی بعید است بتواند جایی مسئولیت بگیرد، به همین دلیل از این که مسائل مربوط به آقای مرتضوی گفته شود اکراه داشتیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه هنوز هم این فرصت وجود دارد که استیضاح انجام نشود، گفت: اگر سعید مرتضوی خودش اصرار داشته باشد مسائلش از تریبون مجلس گفته شود این مسئله دیگری است در حالیکه ما از ابتدا چنین اصراری نداشتیم در عین اینکه راه حل دیگری هم نداریم.

نادران خاطرنشان کرد: استیضاح‌کنندگان وزیر کار تمام رایزنی‌هایی که می‌توانست منجر به کناره‌گیری مرتضوی از سمت خود شود را انجام داده‌اند و اگر این اقدامات تا فردا به نتیجه نرسد راهی جز استیضاح باقی نمی‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه می‌دانید اگر شیخ‌الاسلامی استیضاح شود مرتضوی در سمت خود می‌ماند و شاید سمت بالاتری بگیرد آیا باز هم به این استیضاح اصرار دارید، گفت: فکر نمی‌کنم اگر حرف‌هایی را که استیضاح‌کنندگان از تریبون مجلس در خصوص سعید مرتضوی می‌زنند، رئیس جمهور بشنود دیگر اصراری به ماندن مرتضوی در مسئولیت‌های فعلی‌اش داشته باشد.

نادران در پایان تاکید کرد: اگر مرتضوی تا فردا از سمت خود کنار نرود استیضاح قطعی است و هیچ راهی وجود ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، طرح استیضاح وزیر کار در دستور کار روز یکشنبه مجلس قرار دارد و مهمترین محور آن انتصاب سعید مرتضوی - متهم پرونده کهریزک - به مدیرعاملی صندوق تأمین اجتماعی است.

کد خبر 166135
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز