همشهری آنلاین: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر کار یکشنبه هفته آینده انجام می‌شود، گفت: استیضاح‌کنندگان اصرار به کنار رفتن مرتضوی دارند.

محمدرضا باهنر در خصوص استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر کار در پی انتصاب مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۲۰ نفر نامه استیضاح وزیر را امضاء کرده و هیئت رئیسه مجلس را نیز استیضاح را اعلام وصول کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده وزیر برای پاسخگویی در مجلس حاضر می‌شود، گفت: اما خبرهایی رسیده است مبنی بر اینکه استیضاح‌کنندگان با وزیر صحبت‌هایی داشته‌اند که مشکل برطرف شود.

وی با تاکید بر این موضوع که اصرار استیضاح‌کننده بر کنار رفتن مرتضوی هستند، گفت: دوستان دولتی نیز از اقدامات مرتضوی دفاع می‌کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر استیضاح‌کنندگان از استیضاح منصرف و قانع شدند؛ استیضاح روز یکشنبه منتفی می‌شود.

وی اضافه کرد: به عنوان هیئت رئیسه کلیات موضوع را در نظر می‌گیریم.

باهنر ادامه داد: نظر آقای توکلی برای استیضاح‌کنندگان مهم است و وی نیز جلسات مفصلی گذاشته و قرار است در این زمینه تصمیم گیری انجام شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در اوضاع کنونی باید از حاشیه‌سازی دوری کند چرا که مشکلات زیادی در کشور وجود دارد.

وی یادآور شد: خود استیضاح‌کنندگان نیز می‌خواهند مشکل را بدون استیضاح برطرف کنند؛ خود آنها راضی به استیضاح نیستند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ایراداتی که استیضاح‌کننده‌ای به مرتضوی گرفتند موضوع کهریزک است و موضوع بعدی نداشتن تخصص لازم در سازمان تأمین اجتماعی است.

کد خبر 165842
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز