اصفهان- خبرنگار همشهری: سامانه اطلاع‌رسانی الکترونیکی در نوروز 86 برای ارائه اطلاعات ایرانگردی شامل 25 کیوسک الکترونیکی و همچنین سیستم ارسال پیام کوتاه در استان اصفهان فعال می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در مورد این سامانه گفت: کیوسک‌های الکترونیکی در شهرهای اصفهان، کاشان، نطنز، نایین، اردستان و آران و بیدگل برای اطلاع رسانی بهتر به مسافران نوروزی نصب خواهد شد.

سعید بکتاش افزود: مسافران نوروزی می‌توانند با استفاده از سایت پرتال استان اصفهان اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه هتل‌ها، رستوران‌ها، راه‌های ارتباطی و بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری از طریق کیوسک‌های الکترونیکی دریافت کنند. با راه‌اندازی سایت پرتال، اولین بار در استان و به شکل تخصصی مسافران نوروزی هدایت خواهند شد.

بکتاش افزود: 450 نفر از راهنمایان گردشگری نیز برای راهنمایی و هدایت مسافران و ارائه خدمات نوروزی به صورت دو شیفت در مکان‌های موردنظر مستقر خواهد شد.

وی همچنین از چاپ 500 هزار نقشه و بروشورهای اطلاع رسانی استان اصفهان و کاشان خبر داد.

همچنین به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی استان برای اولین بار در کشور مسافران نوروزی با ورود به اصفهان از طریق سرویس پیام‌های کوتاه تلفن‌های همراه SMS راهنمایی می‌شوند.

«محمد آکوچکیان» افزود: هر گردشگر با ورود به اصفهان می‌تواند SMS خود را در سیستم الکترونیکی سازمان ثبت کند تا سازمان با ارسال پیام کوتاه به مسافران نوروزی اطلاعات لازم را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدام مسافران نوروزی در سراسر استان اصفهان می‌توانند اطلاعات استان را از سایت پرتال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کنند.

کد خبر 16584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز