همشهری آنلاین: یک عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که جبهه متحد هیچ مذاکره‌ای با جبهه پایداری برای ارایه فهرست مشترک در مرحله دوم انتخابات نداشته است، گفت که اعلام آمادگی جبهه پایداری برای ارایه فهرست مشترک هم مورد استقبال قرار نگرفته است.

علی‌اصغر زارعی اظهار کرد: روند مرحله دوم انتخابات هم مثل مرحله‌ اول خواهد بود؛ چرا که هم جبهه پایداری و هم جبهه متحد کاندیداهای خود را دارند. هرچند ما آمادگی خود را برای هماهنگی بیشتر و ارایه فهرست مشترک اعلام کردیم اما در نهایت این موضوع مورد استقبال قرار نگرفت.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به این‌که 25 نفر نماینده باقی‌مانده تهران در فهرست جبهه پایداری تکمیل هستند این جبهه با همین آرایش وارد صحنه انتخابات خواهد شد. البته ممکن است اتفاقات دیگری در این مدت پیش بیاید که باید بعدا راجع به آن صحبت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جبهه متحد هیچ مذاکره‌ای با ما برای رسیدن به وحدت نداشته، هرچند پیغام‌هایی رد و بدل شده و ما آمادگی خود را اعلام کردیم که بر اساس اصولی که به آن پایبند هستیم با یکدیگر همکاری کنیم.

زارعی تصریح کرد: البته به نظر می‌رسد دیگر ضرورتی به این کار نیست؛ چرا که کاندیداهای هر دو طرف هستند و مجموعا در دایره اصولگرایی تعریف می‌شوند.

این عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که ضرورتی برای معرفی سرلیست نمی‌بیند، به تاثیر انتخاب نمایندگان باقی‌مانده تهران در ترکیب کلی مجلس اشاره کرد و افزود: معمولا نمایندگان تهران تا حدودی در شکل‌گیری ترکیب مدیریت مجلس موثر بوده‌اند و این دوره هم همین‌طور خواهد بود و باید منتظر شویم تا ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

کد خبر 165475
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز