یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۴:۴۲
۰ نفر

محمدعلی کشاورز، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون به‌علت شکستگی پایش دوباره در بیمارستان بستری شد.

محمدعلی کشاورز

به گزارش ایسنا، این هنرمند باسابقه در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان آتیه مراحل درمان را سپری می‌کند. مسئول بخش ویژه در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره وضعیت عمومی کشاورز توضیح داد: وضعیت عمومی ایشان خوب است و قرار است جراحی شوند. به گفته او محمدعلی کشاورز از جمعه شب گذشته (18فروردین‌ماه) در این بخش بستری شده است.

مسئول بخش ویژه بیمارستان «آتیه» درباره زمان عمل جراحی کشاورز گفت: او باید ابتدا آمادگی پیش از عمل را پیدا کند، البته خوشبختانه حال عمومی ایشان خوب است و به‌زودی جراحی می‌شوند. محمدعلی‌کشاورز متولد 26 فروردین 1309 در اصفهان است و از سال1327 با نمایش «هیاهوی بسیار برای هیچ» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و در سال43 با فیلم «شب قوزی» وارد سینما شد.

او تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است که ازجمله آنها می‌توان به فیلم‌های «خشت و آینه»، «آقای هالو»، «رگبار»، «صادق‌کُرده»، «شطرنج‌باد»، «کمال‌الملک»، «مردی که موش شد»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجی»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدین شاه آکتورسینما»، «خسوف»، «زیردرختان زیتون» و «غزال» و مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان»، «افسانه سلطان وشبان»، «سربداران»، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن‌تر از خاموشی» اشاره کرد.

کشاورز در سال‌86 پس از 11سال دوری از سینما در فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی در نقش مرحوم «علی‌اکبر معلم دامغانی»، یکی از دوستان حضرت امام(ره) به ایفای نقش پرداخت. محمد علی کشاورز چند ماهی بود که به‌دلیل شکستگی لگن در خانه استراحت می‌کرد.

کد خبر 165270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز