همشهری آنلاین: خبر دیدار شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی امروز بر خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت که بحث استیضاح این وزیر کابینه دهم مطرح است. اما رسانه مجلس رسما این دیدار را تکذیب کرده و قویاً گفته است که لاریجانی هیچ نوع دیداری با شیخ الاسلامی نخواهد داشت؛ نه نوروزی نه سیاسی!

به گزارش همشهری آنلاین، "سایه استیضاح بر سر دیدار نوروزی شیخ‌الاسلامی با ‌لاریجانی" عنوان خبری بود که برخی رسانه‌ها صبح امروز به گزارش خود و بدون ذکر منبع خاصی منتشر کردند. این خبر سعی داشت دیدار شیخ الاسلامی با لاریجانی را به دیداری نوروزی توصیف کند اما ساعتی بعد از انتشار این خبر، خانه ملت با انتشار مطلبی تحت عنوان "رییس مجلس با وزیر کار هیچ دیداری نخواهد داشت" دیدار امروز علی لاریجانی و وزیر کار را تکذیب کرد.

در حالی خبر حضور وزیر تعاون، کار‌ و رفاه اجتماعی در خانه ملت و دیدار با علی لاریجانی منتشر شد که زمزمه‌های استیضاح شیخ الاسلامی در مجلس به دلیل انتصاب سعید مرتضوی به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شنیده می‌شود.

"خانه ملت" در خبری آورده است: "علی لاریجانی رئیس مجلس با عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ دیداری نخواهد داشت."

کد خبر 164601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز