همشهری‌آنلاین: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد: سرلیست جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس نهم 20 فروردین تعیین می‌شود.

محمد رضا باهنر در پاسخ به این سئوال که سرلیست جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس نهم چه زمانی تعیین و معرفی می‌شود، گفت: باید در این زمینه بحث و گفتگو کرد اما به نظرم تکلیف سرلیست جبهه متحد اصولگرایان تا 20 فرودین تعیین شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به اینکه در برخی از محافل سیاسی از وی به عنوان سرلیست جبهه متحد اصولگرایان نام می‌برند این موضوع را تکذیب کرد و به مهر گفت: فعلا هیچ بحثی درباره سرلیستی بنده مطرح نشده است و باید منتظر ماند و دید جبهه متحد چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

بنابراین گزارش، سرلیست جبهه متحد اصولگرایان در دور نخست انتخابات مجلس نهم غلامعلی حداد عادل و حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی بودند که هر دو در دور اول انتخابات مجلس که در 12 اسفندماه 90 برگزار شد حائز اکثریت آرا شدند و توانستند به مجلس نهم راه یابند.

در دور اول انتخابات مجلس نهم از فهرست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان 23 نفر به دور دوم راه یافتند.

در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرایات و اسلامشهر50 نفر با یکدیگر رقابت می کنند تا 25 نفر از آنان راهی بهارستان شوند.

کد خبر 164433
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز