همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تمامی آرم های طرح ترافیک سال 91 از روز 14 فروردین ماه دارای اعتبار است.

به گزارش تهران سما، وحید نوروزی با بیان این مطلب که تمام آرم های طرح ترافیک سال 91 اعم از اشخاص حقیقی ، حقوقی و سهمیه بگیران که تا امروز مدارکشان را تحویل داده اند، صد در صد چاپ شده و در اختیارشان گذاشته شده است، اظهار کرد: از نظر ما فرایند چاپ و توزیع آرم های طرح ترافیک سال 91 عملا به اتمام رسیده و قاعدتا از روز 14 فروردین این آرم های جدید دارای اعتبار است .

وی افزود: برای رفاه حال مردم بر اساس تصمیمی که گرفته شد آرم های طرح ترافیک سال 90 تا پایان فروردین ماه اعتبار خواهند داشت .

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه از اتحادیه وانت بارها ، اتحادیه اتومبیل کرایه شمیرانات و غیره... که در قالب موسسات حمل و نقل عمومی، با ارائه به موقع مدارکشان سهمیه خویش را هر ساله دریافت می کنند ، تشکر کرد .

نوروزی ادامه داد: متاسفانه اتحادیه آژانس های تهران علی رغم برگزاری چندین جلسه و امضای دو صورت جلسه و نیز ارتباط و تعامل مثبت با سازمان بازرسی کل کشور و سازمان ترافیک در خصوص مشکلات به وجود آمده در روند توزیع آرم این اتحادیه اقدامات لازم را تاکنون به انجام نرسانده و آژانس های سطح شهر تهران هنوز آرم طرح ترافیک سال 91 را دریافت نکردند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: درخواست سازمان ترافیک ، سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادهای نظارتی شفاف شدن روند توزیع آرم است و علی رغم برگزاری چندین جلسه با هیات مدیره اتحادیه آژانس های تهران متاسفانه نتیجه لازم و مطلوب به عمل نیامده است.

کد خبر 164299
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز