همشهری‌آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس با غیرقانونی خواندن عملکرد دولت برای ورود زودهنگام به فاز دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت ار فرصت تعطیلات استفاده کرد و دست به این کار غیرقانونی زد.

علی مطهری افزود: دولت برای انجام اقداماتی نظیر انتصاب سعید مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی نیز از فرصت تعطیلات استفاده کرده و متأسفانه این طور کارها را در ایام تعطیلات مجلس یا تعطیلات کشور انجام می‌دهد.

علی مطهری عنوان کرد: طی روزهای آتی درباره زوایای مختلف اقدام اخیر دولت برای آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که از سوی نمایندگان سرشناس و اقتصادی مجلس از جمله احمد توکلی، الیاس نادران و غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان «تخلف آشکار» نامیده شدند، تحقیق بیشتری خواهد کرد.

مطهری کاندیدای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و عضو سرشناس فهرست انتخاباتی "صدای ملت" در صحنه رقابت‌های انتخاباتی در پایتخت بود که از جمله راه یافتگان به مرحله دوم انتخابات است.

علی مطهری در پاسخ به اینکه چگونه در صحنه رقابت‌های مرحله دوم انتخابات مجلس نهم حاضر می شود به مهر گفت: در روزهای آتی در این باره تصمیم گیری می‌کند.

کد خبر 164196
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز