دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست اعضای ستاد راهبردی تیم ملی فوتبال در شرایطی در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه‌های این تیم تا سال 92 را ارائه کرد.

کارلوس کی روز

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که با حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون به همراه اعضای این ستاد و کادر فنی تیم ملی برگزار شد سرمربی تیم ملی برنامه‌های پیشنهادی خود را تا خردادماه سال 92 ارائه کرد.

در ابتدای نشست علی کفاشیان ضمن تبریک سال نو به کلیه اعضا و بیان این مطلب که این نشست دومین جلسه ستاد است، گفت: اعضای این ستاد از اجزای اصلی و اجرایی فدراسیون هستند و در این جلسه وظایف هر گروه را به طور کامل مشخص می‌کنیم.

در ادامه نشست کی روش گفت: با توجه به نشست قبلی، کادر فنی تیم ملی برنامه‌ها، نیازها و خواسته‌های خود را به صورت یک برنامه پیشنهادی در این نشست ارائه می‌کنم و همانطور که پیش از این نیز گفتم این برنامه‌ها باید به تصویب فدراسیون فوتبال برسد و از کلیه اعضا می‌خواهم که تمام تلاششان را برای کمک به تیم ملی انجام دهند.

در ادامه جلسه کی روش کلیه برنامه‌های خود را تا پایان سال 92 ارائه کرد و دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که کتابچه شرح وظایف به همراه برنامه‌های تصویب شده تیم ملی این ستاد تدوین و در اختیار مسئولین ذیربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 164167
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز