همشهری‌آنلاین: رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از توزیع سه میلیون و 977 هزار اقلام امدادی و فرهنگی در میان مسافران نوروزی در هشت روز گذشته خبر داد.

travel

محمد جعفریان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: طرح راهنمایی مسافران نوروز با مشارکت 18 هزار جوان عضو این سازمان و برپایی یک هزار چادر راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها و اماکن تاریخی سراسر کشور از 25 اسفند سال گذشته(1390) آغاز شد.

این طرح تا 15 فروردین سال 1391 ادامه دارد.

این مقام مسوول با یادآوری آنکه در هشت روز گذشته از آغاز اجرای این طرح، چهار میلیون و 876 هزار و 700 نفر به چادرهای این طرح در شهرهای مختلف کشور مراجعه کرده‌اند، گفت: همچنین در مدت گذشته، 589 هزار هزار و 300 نفر از مسافران در خیمه های نماز به اقامه نماز پرداخته‌اند.

جعفریان همچنین به راه اندازی سامانه تلفنی مهرگویان اشاره کرد و گفت: هموطنان می‌توانند در سراسر کشور از طریق تماس با شماره تلفن 6427-021 و وارد کردن کدهای مورد نظر، از یک سو پیام‌‌های امدادی و کمک‌های اولیه را شنیده، و از سوی دیگر از طریق گوش کردن به پیام‌های فرهنگی مذهبی و ایرانگردی در ایام نوروز، ساعات خوشی را سپری کنند.

به گفته رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در هشت روز گذشته، 14 هزار و 309 نفر از مسافران نوروزی با این سامانه تماس داشته‌اند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: همچنین اعضای این سازمان در هشت روز گذشته و از زمان آغاز اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی، در 248 نقطه کشور به مسافران نوروزی خدمات سلامت ارایه کرده‌اند

کد خبر 164071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز