همشهری آنلاین: لغو پروازهای ایران به کشورهای سوریه و عراق در شب گذشته به درگیری مسافران این دو پرواز با مسئولان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) منجر شد.

شب گذشته فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به دلیل کنسل شدن پروازها به سوریه و عراق با تجمع و اعتراض مسافران این دو پرواز مواجه شد به‌طوریکه برخی از مسافران که به قصد زیارت عازم این دو کشور بودند با مسئولان فرودگاه درگیر شدند.

یکی از مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) در گفتگو با مهر با بیان اینکه لغو پروازها بر عهده فرودگاه نیست، گفت: پرواز سوریه از سوی شرکت هواپیمایی سوریه لغو شد و نماینده سوریه ایرلاین با حضور در فرودگاه از مسافران عذر خواهی کرد، ضمن اینکه به محض برطرف شدن مشکلات، پرواز به سوریه از سر گرفته خواهد شد.

کاشانی با بیان اینکه اولویت برای ما حفظ جان مسافران است، بیان کرد: در این مدت سعی شد تا با فراهم کردن امکانات مورد نیاز و ارایه خدمات، مسافران با مشکلاتی روبرو نشوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سوریه ایرلاین خسارت تمامی مسافران را پرداخت می‌کند، گفت: این پرواز حدود 150 مسافر داشت که متاسفانه برخی از مسافران با مسئولان فرودگاه که دخالتی در لغو پروازها ندارند، درگیر شدند.

کاشانی به لغو پرواز به کشور عراق اشاره کرد و گفت: این پرواز هم به دلیل شرایط جوی و وجود پدیده گرد و غبار از سوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو شد تا امنیت مسافران در خطر قرار نگیرد، ضمن آنکه به محض برطرف شدن مشکل، پروازها انجام خواهد شد.

یکی از مسافران ادعا می‌کرد که با لغو شدن پرواز به کشور عراق رئیس کاروان مبلغ زیادی ضرر می‌کند زیرا در عراق هتل رزرو کرده است. 

کد خبر 163941
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز